Over ons

De mensen achter Horeca Tegoed

Edwin de Jong

Hoi, ik ben Edwin, de bedenker van dit initiatief. Zelf heb ik door het faillisement van mijn onderneming in 2019 een zware financiële periode achter de rug. Ik weet als geen ander hoe het is om alles op alles te zetten voor je ondernemersdroom, en help daarom graag nu de horeca-ondernemers die het zwaar hebben.

Rick Bentum & Pascal Elzenaar

Wij zijn Rick Bentum en Pascal Elzenaar. Wij zijn eigenaar van Webdesignhq. Met bakken passie en ervaring verzorgen wij de website voor Horeca Tegoed!

Tjitte Ijzebrand

Hoi! Ik ben Tjitte IJzebrand. Ik ben een User Experience (UX) design student. Om een steentje te kunnen bijdragen aan de hardwerkende horeca ondernemers, doe ik mee aan die project als UX designer. Ik ben van mening dat het onze plicht is om voor elkaar te zorgen waar nodig. Zo kan ik met mijn expertise deel uitmaken van dit gave project, enorm veel leren en meehelpen om de horeca ondernemers overeind te houden. 

Paul Olthof

Ik ben Paul Olthof uit Zoeterwoude, ben een juridisch techneut die graag uit eten gaat. Door mee te helpen met dit initiatief hoop ik mijn steentje bij te dragen in moeilijke tijd, de horeca ondernemers een hart onder de riem te steken en mijn favoriete restaurants uiteraard te behouden.
 

Jordy Sla

Hi! Ik ben Jordy Sla, grafisch vormgever uit Rotterdam en liefhebber van een hapje en een drankje.Dit mooie initiatief is als een Italiaans maatpak. Het past precies en het voelt heel goed aan. Dit is ook de reden geweest om hier een bijdrage aan te leveren. Toen ik dit idee voorbij zag komen heb ik direct mijn hulp aangeboden en een symbolisch logo ontworpen, want Studio Jordy gelooft in merken die zich onderscheiden d.m.v. een visuele identiteit.
 
 

Vicky van der Zee

Mijn naam is Vicky van der Zee en als ondernemer ben ik vooral actief in de onderwijsbranche. Zo run ik een scriptiebureau waar we studenten helpen afstuderen, maar ook werk ik als privétutor en pak ik als consultant taken op binnen het onderwijs en de cursuswereld. Het is ontzettend belangrijk om mensen te helpen die het zwaar hebben, in welke vorm dan ook. Voor dit moment zijn dat onder andere mensen in de horeca en ik draag hen een zeer warm hart toe!
 

John den Hollander

Hoi! Ik ben John den Hollander en ik ben een student politicologie met een achtergrond in communicatie & networks. Voor Horecategoed heb ik geholpen met het creëren van een (media)netwerk.Ik werk mee aan dit fantastische initiatief, omdat ik van mening ben dat we ook in zware tijden voor elkaar moeten zorgen. “We moeten de tijd juist gebruiken en ons er steeds weer van bewust zijn, dat de tijd altijd rijp is om goed te doen”.
 

Emina Mulagic

Hi! Ik ben Emina Mulagic, uit Rotterdam en woonachtig in het zonnige Barcelona. Mijn achtergrond en passie zit in communicatie, talen en reizen. Dit project is een fantastisch voorbeeld hoe wij als samenleving de kracht hebben om elkaar te helpen in moeilijke tijden.
 
 
 

Danny Warmerdam

Het Coronavirus is een enorme klap voor iedere ondernemer. Juist in zulke tijden zet ik graag met expertise in om online initiatieven mogelijk te maken zoals horecategoed.nl. Samen met deze groep van knappe koppen hebben we in zeer korte tijd een platform neergezet. Dat dit lukt geeft de energie om door te pakken in moeilijke tijden zoals deze!
 

Veronique da Silva Solis

Ik draag mijn steentje graag bij aan dit hartverwarmende initiatief; horecategoed.nl. Het ondersteunen van ondernemers in zware tijden is een manier om hen te laten weten dat ze niet alleen staan. Samen maken we de wereld dan toch een beetje mooier! Veronique da Silva Solis – zoekmachinemarketeer en vooral foodiefan
 

Tom van Amelsvoort

Hoi, ik ben Tom 👋🏽
 
Je hebt mijn naam al vast en zeker eens voorbij zien komen als afzender van een Horecategoed.nl mail. 
In mijn vrije tijd probeer ik zoveel mogelijk ondernemers te bereiken, en ben ik daarnaast ook eigenaar van mijn eigen YouTube-Kanaal. 

Casper van Diemen

Mijn naam is Casper van Diemen, ik ben PR-adviseur en ondernemer. Vanuit Continews helpen we veel bedrijven (waaronder veel hotellerie en horeca) om elke maand in de media te ook met échte verhalen.